11 okrober äntligen hemma

Razzel Ritz och Räzer Sista dagen tillsammans
Stjärnglimtens Razzel, Royal Ritz och Räzer. Razzel flyttar till Lund och Räzer till Norge.

Ritz på väg till sitt nya hemMor och son sover skönt i bilen
Ritz fick flytta med Lilja och mig hem. Lilja blev SÅ glad när hon såg att jag bar
med mig Ritz till bilen. Väl inne i bilen så blev det en minuts gnäll sedan sa Lilja
VOV vov vov. Därefter var det knäpp tyst förutom att han kräktes två gånger
men sedan sov dom gott där bak i bilen.
Festiz inte lika glad som oss andra
men hon vänjer sig.

SNART ÄR DENNA BLOGGEN SLUT, det finns inte mer utrymme så
jag skall börja snickra på en ny. Denna får vara kvar som ett dokument
för allt kul vi gjort.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Karin! Härligt att du fått hem Lilja igen och ännu härligare att ni fick en liten Ritz med också:D Han ser helt underbar ut! Stort Lycka till i framtiden med dina juveler!

kram Sandra och Norpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback